Instagram

Bundle kat stadium Shah Alam

Ni masa pegi car-boot-sale kat stadium shah alam ari tu. Mula-mula memunggah kain

-kain bundle ni, lepas tu jumpa yang berkenan dan berkenaan, aku rembat jer. Seringgit bro!

Bukan apa. Seronok juga waktu dok cari-cari tu, rasa macam dok Amerika plak (yang paham tu pahamlah yea..).

Tapi at least masa yang ada terluang jugak dengan dapat beli baju sejuk RM1. Buat persiapan nak pegi Jepun besok..(besok-besok lahh!).

Yang ambik gambar aku ni, tak lain tak bukan wife aku la. Dia mmg suka bergambar dan mengambik gambar. Time aku menulis ni pun, dok dengar dia tengah Klik! Klik! Klik! kat bilik sebelah.

Sesapa yang rasa terrr...panggil nak membeli dan blah pagi-pagi ahad setiap minggu. datang jer kat stadium shah alam. Baju-baju cantik dalam range RM 1 sampailah RM 10 begitu senang diperolehi.

Iklan ini dibawakan kepada anda oleh Khir Toyo yang ada rumah RM25 juta? Betul ker tu!?

One response to “Bundle kat stadium Shah Alam

  1. Anonymous

    ade ke dok lagi bundle ni?hehee

Leave a Reply

Pautan Bermanafaat

Who am I?

My Photo
Nor Miswary b. Ramli
"Rakyat ini perlu dibela.Kita perlu hak-hak kita kekal segar dipelihara; oleh pemimpin yang benar, yang jujur dan yang taat kepada nilai-nilai Islam. Kita perlukan pendidikan dan bukannya hukuman sebagai asas perkembangan".
View my complete profile

Disclaimer

Semua artikel yang tersiar dalam blog ini merupakan idea dan aliran pemikiran penulis secara peribadi dan mungkin tidak sealiran dengan pertubuhan atau organisasi yang penulis anggotai. Ia boleh berkaitan dengan apa sahaja yang boleh memberi manafaat kepada pemilik blog atau mereka yang menurutinya. Komen, teguran dan kritikan yang membina dari pengunjung adalah dialu-alukan.
.
.
.
.

About

Powered by Blogger.

Popular Posts