Instagram

Mat Sabu yang dinanti.

PAS kini bersedia tawan Putrajaya dengan manusia ini. Pelbagai tohmahan dibuat menerusi lidah rasmi UMNO-BN iaitu Utusan dan Berita Harian tanda kegelisahan mereka kepada peimimpin yang seorang ini. Mereka dengan gegak-gempitanya mendendangkan lagu seawal permulaan muktamar PAS kali ke-57 bagai mendorong perwakilan memilih calon Timbalan yang pernah dihimpit dengan kontroversi kerajaan perpaduan. Mereka mahu perwakilan sekali mengekalkan Timbalan yang pada perkiraan mereka masih punyai harapan untuk berunding seperti yang berlaku selepas PRU Mac 2008 yang lalu. Maka mereka, yakni UMNO-BN mengatur strategi dengan melakukan propaganda dan porak-peranda melalui lidah-lidah rasmi mereka ini sebagai mendorong pewakilan agar tidak memberi undi kepada manusia ini. Ternyata perwakilan PAS sangat halus dan tinggi seni politik mereka. Maka senarai barisan baru kepimpinan PAS yang dimulakan dengan manusia ini berserta tiga naib presiden yang baru dan lama serta AJK Pusat kelihatan sangat menggerunkan kerajaan pusat UMNO-BN. Bersedialah wahai pejuang Islam dan pejuang rakyat. Bersedia untuk menerima kerajaan Pusat yang baru. Dan ianya telah bermula dengan manusia ini!

Leave a Reply

Pautan Bermanafaat

Who am I?

My Photo
Nor Miswary b. Ramli
"Rakyat ini perlu dibela.Kita perlu hak-hak kita kekal segar dipelihara; oleh pemimpin yang benar, yang jujur dan yang taat kepada nilai-nilai Islam. Kita perlukan pendidikan dan bukannya hukuman sebagai asas perkembangan".
View my complete profile

Disclaimer

Semua artikel yang tersiar dalam blog ini merupakan idea dan aliran pemikiran penulis secara peribadi dan mungkin tidak sealiran dengan pertubuhan atau organisasi yang penulis anggotai. Ia boleh berkaitan dengan apa sahaja yang boleh memberi manafaat kepada pemilik blog atau mereka yang menurutinya. Komen, teguran dan kritikan yang membina dari pengunjung adalah dialu-alukan.
.
.
.
.

About

Powered by Blogger.

Popular Posts